Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 06.03.2014, sygn. IPPP2/443-38/14-2/KOM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-38/14-2/KOM

uznanie świadczonej usługi marketingowej za jednorodne świadczenie kompleksowe oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi marketingowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony - przedstawione we wniosku z dnia 13 stycznia 2013 r. (data wpływu 16 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej usługi marketingowej za jednorodne świadczenie kompleksowe oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi marketingowej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 stycznia 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej usługi marketingowej za jednorodne świadczenie kompleksowe oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi marketingowej.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:

Spółka Akcyjna w ramach prowadzonej działalności gospodarczej dokonuje sprzedaży paliw płynnych oraz towarów pozapaliwowych na stacjach paliw, stanowiących własność Spółki. Sprzedaż produktów Spółki dokonywana jest także poprzez sieć stacji franczyzowych, które we własnym imieniu i na własną rzecz dokonują sprzedaży towarów nabytych uprzednio od Spółki w ramach zawartych umów franczyzowych. Sprzedaż towarów na stacjach paliw w całości podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00