Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 03.10.2014, sygn. IPPB5/423-712/14-2/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-712/14-2/KS

Czy wydatki Wnioskodawcy ponoszone na organizację opisanych w przedstawionym stanie faktycznym spotkań, będą mogły stanowić koszty uzyskania przychodów na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 25 lipca 2014 r. (data wpływu 29 lipca 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją spotkań  jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 lipca 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją spotkań.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Działalność Spółki obejmuje dystrybucję na polskim rynku produktów marki B., z zakresu trzech głównych segmentów działalności: (i) środków ochrony zdrowia, (ii) środków ochrony roślin, (iii) materiałów specjalnych. W ramach obszaru środków ochrony roślin Wnioskodawca organizuje spotkania o charakterze reklamowo - sprzedażowym, takie jak warsztaty lub szkolenia, które skierowane są zarówno do obecnych jak i potencjalnych odbiorców towarów handlowych Spółki (osób prowadzących działalność rolną).

Zasadniczym celem organizowanych spotkań jest zwiększenie sprzedaży towarów Spółki wśród obecnych jak i potencjalnych nabywców jej produktów, poprzez przekazywanie wiedzy dotyczycącej dystrybuowanych produktów, w tym m.in.:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00