Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.01.2015, sygn. IPPP1/443-1247/14-2/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1247/14-2/AP
Ujęcie w jednej pozycji na fakturze wartości usługi marketingowej wraz z wartością wydanych nagród
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 16 października 2014 r. (data wpływu 20 października 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ujęcia w jednej pozycji na fakturze wartości usługi marketingowej wraz z wartością wydanych nagród jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 października 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ujęcia w jednej pozycji na fakturze wartości usługi marketingowej wraz z wartością wydanych nagród.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka) prowadzi działalność polegającą na świadczeniu na rzecz klientów usług reklamowo-marketingowych mających na celu promocję marek Klientów oraz ich produktów. Usługi te świadczone są przez Spółkę odpłatnie na rzecz Klienta. Podstawą do realizacji usług przez Spółkę jest bądź uzgodniona między Spółką a Klientem umowa o świadczenie usług (art. 750 kodeksu cywilnego), zawarte w wykonaniu postanowień umowy ramowej zlecenie lub sam kosztorys zaakceptowany przez Klienta.
Przedmiotem świadczeń Spółki w ramach umowy bądź zlecenia jest organizacja lub koordynacja różnego rodzaju akcji promocyjnych skierowanych do konsumentów, kontrahentów Klienta albo pracowników kontrahentów Klienta, w ramach których Spółka:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right