Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 28.06.2019, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.208.2019.1.RMA, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.208.2019.1.RMA

Podstawa opodatkowania produktów sprzedawanych w ramach promocji.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20 maja 2019 r. (data wpływu 23 maja 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania produktów sprzedawanych w ramach promocji - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 maja 2019 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania produktów sprzedawanych w ramach promocji.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji i sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu AGD [dalej: Produkty]. Sprzedaż Produktów odbywa się poprzez sieć sklepów stacjonarnych oraz w ramach sklepu internetowego Spółki.

Spółka jest zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym oraz polskim rezydentem podatkowym. Spółce nie przysługuje pełne prawo do odliczenia podatku naliczonego, ponieważ ze względu na występowanie sprzedaży zwolnionej z VAT, do określenia części kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w odniesieniu do niektórych zakupów stosuje współczynnik struktury sprzedaży (art. 90 ust. 2 ustawy o VAT).

W związku z rosnącą konkurencją na rynku, Spółka podejmuje liczne działania marketingowe w celu intensyfikacji wolumenu sprzedaży Produktów. Elementem tych działań są m.in. programy rabatowe, w ramach których klient uzyskuje możliwość zakupu Produktów po cenach niższych od regularnych cen detalicznych. Z uwagi na różne cele marketingowe, Spółka adresuje programy rabatowe do ogółu klientów bądź do określonych grup konsumenckich.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00