Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27.02.2020, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.574.2019.1.JS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.574.2019.1.JS

opodatkowanie dostawy urządzenia działającego w środowisku wirtualnej rzeczywistości na rzecz placówek oświatowych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 20 grudnia 2019 r. (data wpływu 30 grudnia 2019 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania dostawy urządzenia działającego w środowisku wirtualnej rzeczywistości na rzecz placówek oświatowych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 grudnia 2019 r. do Organu wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania dostawy urządzenia działającego w środowisku wirtualnej rzeczywistości na rzecz placówek oświatowych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:

Spółka z o. o. (dalej: Spółka, Wnioskodawca) jest podmiotem dokonującym dostaw towarów oraz świadczenia usług na rzecz placówek oświatowych/jednostek samorządu terytorialnego (dalej: JST).

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Spółka tworzy również różnego rodzaju rozwiązania technologiczne, mające na celu wspomaganie działalności dydaktycznej szkół. Spółka jest zarejestrowana jako czynny podatnik podatku od towarów i usług (dalej: VAT).

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Wnioskodawca zamierza dokonywać sprzedaży rozwiązania edukacyjnego dla jednostek oświatowych (szkół), działającego w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Przykładem takiego rozwiązania jest urządzenie funkcjonujące pod roboczą nazwą (), przy czym w przyszłości Spółka planuje utworzenie rozwiązań wspierających edukację również w innych dziedzinach ().

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00