DECYZJA NR 11
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 30 maja 2012 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696 z późn. zm.1)), w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2 i § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§ 1.Zatwierdza się:
1) zmianę granic rejonu kontrolowanego lotniska Warszawa i wprowadzenie sektora H (Granice sektorów E, F, G pozostają bez zmian):
| OPIS I GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | ORGAN KIERUJĄCY RUCHEM | CZĘSTOTLIWOŚĆ, | |
| SEKTOR „A” |
|
| 125.050 (MHz) | |
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
| APP | WARSZAWA |
| 52°33'27”N | 020°15'42”E |
| WARSZAWA | ZBLIŻANIE |
| 52°37'38”N | 020°39'38”E |
|
| PL, EN |
| 52°42'37”N | 020°46'02”E |
|
|
|
| 52°39'39”N | 020°51'20”E |
|
| 128.800 (MHz) |
| 52°41'11”N | 021°12'44”E | FL 225 |
| WARSZAWA |
| 52°33'36”N | 021°15'53”E | |
| ZBLIŻANIE |
| 52°29'19”N | 021°15'49”E |
|
| PL, EN |
| 52°26'20”N | 021°09'25”E |
|
|
|
| 52°19'10”N | 021°18'33”E | C |
| 129.375 (MHz) |
| 52°17'00”N | 021°26'15”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°07'00”N | 021°32'41”E |
|
| DIRECTOR |
| 52°07'17”N | 021°37l21”E |
|
| PL, EN |
| 51°59'02”N | 021°37'53”E |
| ACC |
|
| 51°49'55”N | 021°30'48”E |
| WARSZAWA1 |
|
| 51°45'14”N | 021°23'53”E |
|
|
|
| 51°47'13”N | 021°04'14”E |
|
| 135.925 (MHz) |
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
|
| WARSZAWA |
|
|
|
|
| KONTROLA |
|
|
|
|
| PL, EN |
| SEKTOR „B” |
|
|
| |
|
|
|
|
| 125.050 (MHz) |
| 51°43'34”N | 020°33'56”E |
|
| WARSZAWA |
| 51°37'17”N | 021°28'07”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 51°41'51”N | 021°35'55”E |
| APP | PL, EN |
| 51°48'09”N | 021°47'05”E |
| WARSZAWA |
|
| 52°05'40”N | 022°01'54”E |
|
| 128.800 (MHz) |
| 52°25'59”N | 021°51'34”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°26'17”N | 021°33'28”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 52°26'11”N | 021°19'37”E | FL 225 |
| PL, EN |
| 52°29'19”N | 021°15'49”E | |
|
|
| 52°26'20”N | 021°09'25”E |
|
| 129.375 (MHz) |
| 52°19'10”N | 021°18'33”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°17'00”N | 021°26'15”E |
|
| DIRECTOR |
| 52°07'00”N | 021°32'41”E | C |
| PL, EN |
| 52°07'17”N | 021°37'21”E |
|
|
|
| 51°59'02”N | 021°37'53”E |
|
|
|
| 51°49'55”N | 021°30'48”E |
| ACC |
|
| 51°45'14”N | 021°23'53”E |
| WARSZAWA1 | 135.925 (MHz) |
| 51°47'13”N | 021°04'14”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
|
| KONTROLA |
| 51°43'34”N | 020°33'56”E |
|
| PL, EN |
|
|
|
|
| 125.050 (MHz) |
|
|
|
| APP | WARSZAWA |
|
|
| WARSZAWA | ZBLIŻANIE | |
| SEKTOR „C” |
|
| PL, EN | |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
|
| 128.800 (MHz) |
| 52°25'34”N | 019°58'30”E | FL 225 |
| WARSZAWA |
| 52°42'09”N | 020°13'03”E | |
| ZBLIŻANIE |
| 52°42'29”N | 020°34'45”E |
|
| PL, EN |
| 52°42'37”N | 020°46'02”E |
|
|
|
| 52°37'38”N | 020°39'38”E | C |
| 129.375 (MHz) |
| 52°33'27”N | 020°15'42”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
|
| DIRECTOR |
|
|
|
| ACC | PL, EN |
|
|
|
| WARSZAWA1 |
|
|
|
|
|
| 135.925 (MHz) |
|
|
|
|
| WARSZAWA KONTROLA |
| SEKTOR „D” |
|
| 125.050 (MHz) | |
|
| WARSZAWA | |||
| APP | ZBLIŻANIE | |||
| 51°47'03”N | 020°03'38”E |
| WARSZAWA | PL, EN |
| 52°34'37”N | 019°40'33”E |
|
|
|
| 52°41'43”N | 019°49'12”E |
|
| 128.800 (MHz) |
| 52°51'14”N | 020°15'19”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°46'13”N | 020°24'44”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 52°42'29”N | 020°34'45”E | FL 225 |
| PL, EN |
| 52°42'09”N | 020°13'03”E | |
|
|
| 52°25'34”N | 019°58'30”E |
|
| 129.375 (MHz) |
| 52°17'03”N | 020°03'13”E |
|
| WARSZAWA |
| 51°43'34”N | 020°33'56”E | C |
| DIRECTOR |
| 51°37'17”N | 021°28'07”E |
|
| PL, EN |
| 51°25'35”N | 021°07'49”E |
|
|
|
| 51°30'03”N | 020°03'36”E |
| ACC |
|
| 51°32'13”N | 019°57'41”E |
| WARSZAWA1 | 135.925 (MHz) |
| 51°39'58”N | 019°57'37”E |
|
| WARSZAWA |
| 51°47'03”N | 020°03'38”E |
|
| KONTROLA |
|
|
|
|
| PL, EN |
| SEKTOR „E” |
|
| 125.050 (MHz) | |
| 52°11'00”N | 020°40'00”E |
|
| WARSZAWA |
| 52°12'28”N | 020°42'01”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 52°08'52”N | 020°45'47”E |
|
| PL, EN |
| 52°00'43”N | 021°00'38”E | | APP | 128.800 (MHz) |
| 52°02'23”N | 021°07'19”E | | WARSZAWA | WARSZAWA |
| 52°07'57”N | 021°10'36”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 52°05'34”N | 021°12'39”E |
|
| PL, EN |
| 52°02'25”N | 021°12'31”E | C |
| 129.375 (MHz) |
| 52°00'20”N | 021°12'04”E |
|
| WARSZAWA |
| 51°58'38”N | 021°06'59”E |
|
| DIRECTOR |
| 51°58'40”N | 020°58'15”E |
|
| PL, EN |
| 52°06”04”N | 020°45'30”E |
|
|
|
| 52°11'00”N | 020°40'00”E |
|
|
|
|
|
|
|
| 125.050 (MHz) |
|
|
|
|
| WARSZAWA |
| SEKTOR „F” |
|
| ZBLIŻANIE | |
|
|
|
| PL, EN | |
| 52°10'08”N | 021°07'31”E | | APP | 128.800 (MHz) |
| 52°09'52”N | 021°12'26”E | | WARSZAWA | WARSZAWA |
| 52°05'34”N |
|
|
| ZBLIŻANIE |
| 021°12'39”E |
|
|
| PL, EN |
| 52°07'57”N | 021°10'36”E | C |
| 129.375 (MHz) |
| 52°10'08”N | 021°07'31”E |
|
| WARSZAWA |
|
|
|
|
| DIRECTOR |
|
|
|
|
| PL, EN |
|
|
|
| 125.050 (MHz) | |
| SEKTOR „G” |
|
| WARSZAWA | |
|
|
|
| ZBLIŻANIE | |
| 52°11'00”N | 020°40'00”E |
|
| PL, EN |
| 52°15'46”N | 020°37'35”E |
|
| 128.800 (MHz) |
| 52°16'55”N | 020°38'52”E | | APP | WARSZAWA |
| 52°16'47”N | 020°56'21”E | | WARSZAWA | ZBLIŻANIE |
| 52°15'38”N | 020°57'05”E |
|
| PL, EN |
| 52°15'48”N | 020°55'56”E |
|
| 129.375 (MHz) |
| 52°15'47”N | 020°50'10”E | C |
| WARSZAWA |
| 52°15'32”N | 020°46'15”E |
|
| DIRECTOR |
| 52°12'28”N | 020°42'01”E |
|
| PL, EN |
| 52°11'00”N | 020°40'00”E |
|
|
|
|
|
|
|
| 125.050 (MHz) |
|
|
| APP | WARSZAWA | |
| SEKTOR „H” |
| WARSZAWA | ZBLIŻANIE | |
|
|
| FL 225 |
| PL. EN |
| 51°30'03”N | 020°03'36”E | FL 095 |
| 128.800 (MHz) |
| 51°19'00”N | 020°33'02”E |
|
| WARSZAWA |
| 51°15'12”N | 020°49'58”E |
|
| ZBLIŻANIE |
| 51°25'35”N | 021°07'49”E |
|
| PL, EN |
| 51°30'03”N | 020°03'36”E |
|
| 129.375 (MHz) |
|
|
|
|
| WARSZAWA |
|
|
|
| ACC | DIRECTOR |
|
|
|
| WARSZAWA1 | PL. EN |
|
|
|
| 135.925 (MHz) | |
|
|
|
| WARSZAWA | |
|
|
|
| KONTROLA | |
|
|
|
| PL, EN | |
1) W stosunku do lotów tranzytowych (patrz AIP Polska pkt GEN 3.3 „Służba informacji powietrznej, służba alarmowa i służba kontroli ruchu lotniczego w przestrzeni kontrolowanej są zapewniane przez ACC Warszawa w drogach lotniczych RNAV łącznie z ich odcinkami przechodzącymi przez rejony (strefy) kontrolowane lotnisk”);
2) wprowadzenie strefy kontrolowanej lotniska Warszawa-Modlin:
| Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-S4) | Granice pionowe (AMSL) | Klasyfikacja przestrzeni powietrznej | Znak wywoławczy oraz języki używane przez organ ATS |
| 1 |
| 3 | 4 |
| Warszawa-Modlin CTR1 |
|
|
|
| Lina łącząca następujące punkty: |
|
|
|
| 52°29'01”N |
|
|
|
| 020°21'30”E |
|
|
|
| 52°26'02”N |
|
|
|
| 020°21'45”E |
|
|
|
| 52°22'56”N |
|
|
|
| 020°30'27”E |
|
|
|
| 52°22'54”N |
|
|
|
| 020°36'00”E | | C | Modlin Tower (123.925 MHz) |
| 52°27'06”N | GND |
| PL, EN |
| 020°52'20”E |
|
|
|
| 52°29'57”N |
|
|
|
| 020°51'26”E |
|
|
|
| 52°35'43”N |
|
|
|
| 020°45'32”E |
|
|
|
| 52°36'15N |
|
|
|
| 020°45'58”E |
|
|
|
| 52°29'01”N |
|
|
|
| 020°21'30”E |
|
|
|
| Warszawa-Modlin ATZ2 |
|
|
|
| 52°29'01”N |
|
|
|
| 020°21'30”E |
|
|
|
| 52°26'02”N |
|
|
|
| 020°21'45”E |
|
|
|
| 52°22'56”N | |
|
|
| 020°30'27”E | GND |
|
|
| 52°22'54”N |
|
|
|
| 020°36'00”E |
| G | Modlin INFORMACJA |
| 52°27'06”N |
|
| (120.325 MHz) |
| 020°52'20”E |
|
| PL.EN3 |
| 52°29'57”N |
|
|
|
| 020°51'26”E |
|
|
|
| 52°35'43”N |
|
|
|
| 020°45'32”E |
|
|
|
| 52°36'15”N |
|
|
|
| 020°41'58”E |
|
|
|
| 52°29'01”N |
|
|
|
| 020°21'30”E |
|
|
|
UWAGI:
1 CTR Warszawa – Modlin aktywny w okresie zapewniania służby TWR.
2 ATZ Warszawa – Modlin aktywny w okresie zapewniania służby AFIS.
3 Po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem 24 HR.
AD 2.18
Godziny pracy
– TWR: 04.00 – 22.00 (03.00 – 21.00) UTC1
– AFIS: 22:00 – 04.00 (21.00 – 03.00) UTC1
Patrz GEN 2.1
3) reorganizacja strefy czasowo wydzielonej TSA 45 (obecne strefy zostają usunięte):
| Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Okres aktywności | Uwagi |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|
|
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| EP TSA | 52°19'19”N” |
| ||
| 45A | 020°54'31”E |
| ||
|
| 52°20'49”N | | ||
|
| 020°55'34”E | | ||
|
| 52°15'52”N |
| ||
|
| 021°00'30”E |
| ||
|
| 52°15'43”N |
| ||
|
| 020°56'58”E |
|
|
| 52°19'19”N |
|
|
|
| 020°54'31”E | ||||
| EP TSA | 52°20'49”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| 45B | 020°55'34”E |
| ||
|
| 52°26'20”N |
| ||
|
| 021°09'25”E |
| ||
|
| 52°22'31”N |
| ||
|
| 021°14'13”E |
| ||
| 52°19'10”N | | |||
| 021°18'33”E | | |||
|
| 52°17'29”N |
| ||
|
| 021°07'32”E |
| ||
|
| 52°15'52”N |
| ||
|
| 021°00'30”E |
| ||
|
| 52°20'49”N |
| ||
|
| 020°55'34”E |
| ||
| EP TSA | 52°22'31”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| | 021°14'13”E |
| ||
|
| 52°25'15”N |
| ||
|
| 021°20'45”E |
| ||
|
| 52°23'08”N |
| ||
|
| 021°23'20”E |
| ||
|
| 52°22'52”N |
| ||
| 021°29'24”E | | |||
| 52°20'08”N | | |||
|
| 021°26'10”E |
| ||
|
| 52°20'00”N |
| ||
|
| 021°23'43”E |
| ||
|
| 52°19'10”N |
| ||
|
| 021°18'33”E |
| ||
|
| 52°22'31”N |
| ||
|
| 021°14'13”E |
|
| EP TSA | 52°26'11”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| 45D | 021°19'37”E |
| ||
|
| 52°26'17”N |
| ||
|
| 021°33'28”E |
| ||
|
| 52°22'52”N |
| ||
| 021°29'24”E | | |||
| 52°23'08”N | | |||
|
| 021°23'20”E |
| ||
|
| 52°25'15”N |
| ||
|
| 021°20'45”E |
| ||
|
| 52°26'11”N |
| ||
|
| 021°19'37”E |
| ||
| EP TSA | 52°26'20”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców Aeroklubu Warszawskiego. Strefa kolizyjna z TMA WARSZAWA. |
| 45E | 021°09'25”E |
| ||
|
| 52°29'19”N | | ||
| 021°15'49”E | ||||
| 52°26'11”N | ||||
|
| 021°19'37”E | | ||
| 52°25'15”N | ||||
|
| 021°20'45”E |
| ||
|
| 52°22'31”N |
| ||
|
| 021°14'13”E |
| ||
|
| 52°26'20”N |
| ||
|
| 021°09'25”E |
| ||
| EP TSA | 52°20'49'N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| | 020°55'34”E |
| ||
|
| 52°27'45”N |
| ||
|
| 021°01'31”E |
| ||
|
| 52°32'38”N | | ||
|
021°11'36”E | | |||
|
| 52°29'19”N |
| ||
|
| 021°15'49”E |
| ||
|
| 52°26'20”N |
| ||
|
| 021°09'25”E |
| ||
|
| 52°20'49”N |
| ||
|
| 020°55'34”E |
|
| EP TSA | 52°27'45”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców |
| 45G | 021°01'31”E |
| ||
|
| 52°35'49”N |
| ||
|
| 021°07'32”E | | ||
|
| 52°32'38”N | | ||
|
| 021°11'36”E |
| ||
|
| 52°27'45”N |
| ||
|
| 021°01'31”E |
| ||
| EP TSA | 52°40'24”N |
| Zgodnie | Strefa lotów szybowców Aeroklubu Warszawskiego. Strefa kolizyjna z TMA WARSZAWA. |
| 45H | 021°01'40”E |
| ||
|
| 52°37'59”N |
| ||
|
| 021°04'45”E |
| ||
|
| 52°35'49”N |
| ||
|
| 021°07'32”E | FL 095 | ||
| 52°32'38”N | ||||
|
| 021°11'36”E | | ||
| 52°29'19”N | ||||
|
| 021°15'49”E |
| ||
| 52°33'36”N | ||||
|
| 021°15'53”E |
| ||
|
| 52°41'11”N |
| ||
|
| 021°12'44”E |
| ||
|
| 52°40'24”N |
| ||
|
| 021°01'40”E |
|
4) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 45:
| Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Częstotliwość/ Znak wywoławczy/ Języki/ (MHz) | Okres | Uwagi |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
|
|
| 125.050 (MHz) | Zgodnie | Przestrzeń |
| EP TRA | 52°34'53”N |
| |||
| 45A | 020°49'29”E | FL 145 | |||
|
| 52°36'57”N | | |||
|
| 020°48'22”E |
| |||
|
| 52°38'39'N |
|
|
| 020°53'13”E |
|
|
|
|
|
| 52°34'48”N |
| |||
|
| 020°59'44”E |
| |||
|
| 52°31'41”N |
| |||
|
| 020°55'05”E |
| |||
|
| 52°34'53”N |
| |||
|
| 020°49'29”E |
| |||
| EP TRA | 52°34'48”N |
| 125.050 (MHz) | Zgodnie | Przestrzeń |
| 45B | 020°59'44”E |
| |||
|
| 52°37'59”N |
| |||
|
| 021°04'45”E |
| |||
|
| 52°40'24”N | FL 145 | |||
| 021°01'40”E | | ||||
| 52°39'39”N |
| ||||
|
| 020°51'20”E |
| |||
|
| 52°38'39”N |
| |||
|
| 020°53'13”E |
| |||
|
| 52°34'48”N |
| |||
|
| 020°59'44”E |
| |||
| EP TRA | 52°36'57”N |
| 125.050 (MHz) | Zgodnie | Przestrzeń |
| | 020°48'22”E |
| |||
|
| 52°39'21”N |
| |||
|
| 020°42'44”E |
| |||
|
| 52°41'43”N 020°47'39”E 52°39'39”N | FL 145 | |||
|
| |||||
|
| 020°51'20”E |
| |||
|
| 52°38'39”N |
| |||
|
| 020°53'13”E |
| |||
|
| 52°36'57”N |
| |||
|
| 020°48'22”E |
| |||
|
|
|
| 118.775 (MHz) | Zgodnie | Przestrzeń |
| EP TRA | 52°34'53”N | | |||
| 45D | 020°49'29”E | GND | |||
|
| 52°36'57”N |
| |||
|
| 020°48'22”E |
| |||
|
| 52°38'39”N |
|
|
| 020°53'13”E |
|
|
| 122.200 (MHz) |
|
| 52°34'48”N |
|
|
| CHRCYNNO |
|
| 020°59'44”E |
|
|
| RADIO |
|
| 52°31'41”N |
|
|
| PL |
|
| 020°55'05”E |
|
|
|
|
|
| 52°34'53”N |
|
|
|
|
|
| 020°49'29”E |
|
|
|
|
5) zmianę granic segmentów strefy czasowo wydzielonej TSA02 C, D, E, wprowadzenie segmentu TSA02H (pozostałe segmenty bez zmian):
| Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres aktywności | Uwagi |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
| 53°00'44”N | bez zmian | bez zmian | bez zmian |
|
| 019°57'53”E | |||
|
| 53°24'52”N | |||
|
| 021°53'11”E | |||
|
| 52°40'05”N | |||
| EP TSA | 020°57'12”E | |||
| | 52°39'39”N | |||
|
| 020°51'20”E | |||
|
| 52°47'42”N | |||
|
| 020°36'50”E | |||
|
| 52°46'13”N | |||
|
| 020°24'44”E | |||
|
| 53°00'44”N | |||
|
| 019°57'53”E | |||
| EP TSA | 52°40'05”N | bez zmian | bez zmian | bez zmian |
| 02D | 020°57'12”E | |||
|
| 53°24'52”N | |||
|
| 021°53'11”E | |||
|
| 53°40'33”N | |||
|
| 022°12'56”E | |||
|
| 52°49'58”N | |||
|
| 022°17'56”E | |||
|
| 52°43'46”N |
|
| 021°31'25”E |
|
|
|
|
| 52°41'11”N | |||
|
| 021°12'44”E | |||
|
| 52°40'05”N | |||
|
| 020°57'12”E | |||
| EP TSA | 52°43'46”N | bez zmian | bez zmian | NIL |
| 02E | 021°31'25”E | |||
|
| 52°49'58”N | |||
|
| 022°17'56”E | |||
|
| 52°29'49”N | |||
|
| 022°10'49”E | |||
|
| 52°25'45”N | |||
|
| 022°04'45”E | |||
|
| 52°26'17”N | |||
|
| 021°33'28”E | |||
|
| 52°43'46”N | |||
|
| 021°31'25”E | |||
| EP TSA | 52°41'11”N |
| Zgodnie z | NIL |
| 02H | 021°12'44”E | |||
|
| 52°43'46”N | |||
|
| 021°31'25”E | |||
|
| 52°26'17”N | |||
|
| 021°33'28”E | FL 195 | ||
|
| 52°26'11”N | | ||
|
| 021°19'37”E |
| ||
|
| 52°29'19”N | |||
|
| 021°15'49”E | |||
|
| 52°33'36”N | |||
|
| 021c15'53”E | |||
|
| 52°41'11”N | |||
|
| 021°12'44”E |
6) zmiana granic strefy czasowo wydzielonej TSA38A (pozostałe segmenty bez zmian):
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| EP TSA | 52°26'17”N | | Zgodnie z | Strefa kolizyjna z TMA |
| 38A | 021°33'28”E | |||
|
| 52°25'45”N | |||
|
| 022°04'45”E | |||
|
| 52°21'49”N | |||
|
| 022°06'00”E | |||
|
| 52°21'40”N | GND | ||
|
| 021°53'47”E | |||
|
| 52°20'08”N | |||
|
| 021°26'10”E | |||
|
| 52°26'17”N | |||
|
| 021°33'28”E |
7) wprowadzenie dodatkowego segmentu strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego Mińsk Mazowiecki MATZ EPMM F (pozostałe segmenty bez zmian):
| Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne jej granic bocznych | Granice pionowe | Czas aktywności | Częstotliwość/ | Uwagi |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| MATZ MIŃSK MAZOWIECKI F |
| Po | 128.500 MHz | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca |
| (EPMM F) | ||||
| 52°16'51”N | ||||
| 021°22'43”E | ||||
| 52°11'00'N | ||||
| 021°19'08”E | ||||
| 52°08'56”N | | |||
| 021°22'29”E | | |||
| 52°09'31”N |
| |||
| 021°31'04”E | ||||
| 52°17'00”N | ||||
| 021°26'15”E | ||||
| 52°16'51”N | ||||
| 021°22'43”E |
8) zamiana strefy czasowo wydzielonej TSA25 na strefę czasowo rezerwowaną TRA25 (bez zmiany granic poziomych i pionowych):
| Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe | Częstotliwość/ | Okres aktywności | Uwagi |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
|
|
| 118.775 | Zgodnie z | Przestrzeń |
| EP TRA 25 | Koło o promieniu |
| |||
| | |||||
| GND | |||||
|
| |||||
|
| |||||
|
| |||||
|
|
9) zmiana granic poziomych strefy obowiązkowej łączności (RMZ – Radio Mandatory Zone):
| Opis i granice poziome | Granice pionowe i klasa przestrzeni | Organ zapewniający służbę | Częstotliwość, znak wywoławczy, języki |
| 52°17'03”N |
|
|
|
| 020°03'13”E |
|
|
|
| 52°22'17”N |
| FIS OLSZTYN | 118.775 (MHz) |
| 020°07'11”E |
| ||
| 52°22'56”N | | ||
| 020°30'27”E | GND | ||
| 52°22'54”N |
| ||
| 020°36'00”E |
| ||
| 52°27'06”N |
| ||
| 020°52'20”E | G | FIS | 119.450 (MHz) |
| 52°29'57”N |
| ||
| 020°51'26”E |
| ||
| 52°31'43”N |
|
|
|
| 020°49'38”E |
|
|
|
| 52°32'05”N |
|
|
|
| 021°04'45”E |
|
|
|
| 52°26'20”N |
|
|
|
| 021°09'25”E |
|
|
|
| 52°19'10”N |
|
|
|
| 021°18'33”E |
|
|
|
| 52°17'00”N |
|
|
|
| 021°26'15”E |
|
|
|
| 52°07'00”N |
|
|
|
| 021°32'41”E |
|
|
|
| 52°07'17”N |
|
|
|
| 021°37'21”E |
|
|
|
| 51°59'02”N |
|
|
|
| 021°37'53”E |
|
|
|
| 51°49'55”N |
|
|
|
| 021°30'48”E |
|
|
|
| 51°45'14”N |
|
|
|
| 021°23'53”E |
|
|
|
| 51°47'13”N |
|
|
|
| 021°04'14”E |
|
|
|
| 52°17'03”N |
|
|
|
| 020°03'13”E |
|
|
|
§ 2.Decyzja wchodzi w życie z dniem 28 czerwca 2012 r.
| p.o. Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
| Wiceprezes ds. Standardów Lotniczych |
|
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340, z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 80, poz. 432, Nr 106, poz. 622, Nr 170, poz. 1015, Nr 171, poz. 1016 i Nr 240, poz. 1429.
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
