Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

TEMATY:
TEMATY:

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 24 maja 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-1.450.1171.2020.6.MK

WIS Usługa.

Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 21 października 2020 r. (data wpływu 22 października 2020 r.), uzupełnionego w dniu 10 grudnia 2020 r. oraz pismami: z dnia 26 stycznia 2021 r. (data wpływu 26 stycz nia 2021 r.), 8 marca 2021 r. (data wpływu 8 marca 2021 r.) oraz z dnia 25 marca 2021 r. (data wpływu 25 marca 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

Przedmiot wniosku: usługa – usuwanie skutków nagłych zdarzeń.

Opis usługi:

Zarząd Dróg Miejskich, będący jednostką budżetową Wnioskodawcy, która wykonuje zadania zarządcy drogi na wszystkich drogach publicznych w granicach administracyjnych na terenie Miasta, z wyłączeniem autostrad i dróg publicznych, planuje ogłosić przetarg, którego przedmiotem będzie zawarcie umowy na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na terenie Miasta. W ramach przetargu wyodrębnione zostanie m.in. Zadanie nr 7 – Usuwanie skutków nagłych zdarzeń. Przedmiotem usługi jest likwidac ja skutków nagłych zdarzeń w obrębie pasa drogowego. Wykonawca dysponujący wymaganym sprzętem na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, zapewni gotowość do podjęcia akcji w celu usunięcia skutków nagłych nieprzewidzianych zdarzeń na terenie miasta w czasie możliwie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 30 minut.

W ramach realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:

  • usuwania skutków powypadkowych i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, na wszystkich drogach publicznych miasta;
  • pełnienia dyżuru przez 24h/dobę przez wszystkie dni w tygodniu, w tym także święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00