Wyrok WSA w Łodzi z dnia 29 listopada 2016 r., sygn. II SA/Łd 493/16
Dnia 29 listopada 2016 roku Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi - Wydział II w składzie następującym: Przewodnicząca Sędzia WSA Barbara Rymaszewska, Sędziowie Sędzia WSA Arkadiusz Blewązka, Sędzia WSA Sławomir Wojciechowski (spr.), Protokolant Pomocnik sekretarza Izabela Bielińska, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 15 listopada 2016 roku sprawy ze skargi B. Ż. na decyzję Wojewody [...] z dnia [...] nr [...] znak: [...] w przedmiocie zmiany decyzji zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu dla zespołu budynków mieszkalnych oddala skargę. LS
Uzasadnienie
sdSygn. akt: II SA/Łd 493/16
U Z A S A D N I E N I E
Wojewoda [...] decyzją z [...] nr [...], po rozpoznaniu odwołania B. Ż., utrzymał w mocy decyzję Prezydenta Miasta Ł. z [...], nr [...] w sprawie zmiany decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę.
Stan faktyczny sprawy przedstawia się w sposób następujący:
Prezydent Miasta Ł. decyzją z [...], Nr [...] w sprawie zatwierdzenia dla A Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w W., projektu zagospodarowania terenu dla zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi w granicach oznaczonych na rysunku nr PA002-PZT-A-1 literami D-S i zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę związaną ze zmianą sposobu użytkowania budynku pofabrycznego ,,M" (sortownia) nr inwentarzowy 100092 na budynek mieszkalny (obiekt budowlany kategorii XIII).
W dniu 22 kwietnia 2015 roku inwestor wystąpił o zmianę ww. decyzji poprzez zatwierdzenie zamiennego projektu zagospodarowania terenu. Zmiany miały obejmować skrócenie obrysu budynku nr 2 (od strony południowo - zachodniej), przeprojektowanie budynku nr 1, zmianę lokalizacji stacji transformatorowej, zmianę ilości miejsc postojowych, likwidację przepompowni na rzecz przykanalika podłączonego do budynku nr 1, zmianę ilości mieszkań w budynku nr 2 oraz nr 1, zmianę przebiegu drogi pożarowej oraz dostosowanie ciągów pieszych i pieszo-jezdnych do drogi pożarowej.
