-
Artykułz dnia 25.11.2025Influencer marketing coraz częściej zastępuje tradycyjną reklamę25.11.2025
-
Artykułz dnia 06.08.2025Polska na własną rękę zakaże ekościemy06.08.2025
-
Artykułz dnia 10.07.2025PayPal zwróci opłaty zakwestionowane przez UOKiK10.07.2025
-
Artykułz dnia 17.06.2025Umowy kredytowe: jak przedsiębiorcy mogą walczyć z bankami o WIBOR17.06.2025
-
OrzeczenieWyrok NSA z dnia 13 maja 2025 r., sygn. II GSK 1061/21, rok 2025 | 13.05.2025
-
OrzeczenieWyrok SN z dnia 22 stycznia 2025 r., sygn. II CSKP 1032/24, rok 2025 | 22.01.2025
-
Artykułz dnia 06.12.2024Prawa konsumenta nie tylko od święta06.12.2024
-
Artykułz dnia 19.11.2024Social washing to prosta droga do kary od prezesa UOKiK19.11.2024
-
Artykułz dnia 01.10.2024Za mało eko w eko, czyli jak odróżnić autentyczne działania przedsiebiorców od marketingowej iluzji01.10.2024
-
Artykułz dnia 29.08.2024UOKiK karze firmy naciągające konsumentów podczas pokazów29.08.2024
-
Artykułz dnia 01.08.2024Przedsiębiorcy kupujący opinie mają się czego obawiać01.08.2024
-
Artykułz dnia 07.05.2024Czy w idealnym świecie social mediów jest miejsce na nieidealną reklamę07.05.2024
-
Artykułz dnia 23.04.2024Nawet po decyzji UOKiK niełatwo wywalczyć swoje prawa23.04.2024
-
Artykułz dnia 23.04.2024Kupowanie opinii o produkcie lub usłudze firmy naraża ją na kłopoty23.04.2024
-
Artykułz dnia 09.04.2024Algorytmy rekomendujące treści a prawo do prywatności09.04.2024
-
Artykułz dnia 05.03.2024Sprzedawca musi zadbać o pełną informację o warunkach akcji promocyjnej05.03.2024
-
Artykułz dnia 13.02.2024Zmiana ceny usługi subskrypcji jest możliwa tylko za zgodą konsumenta13.02.2024
-
Artykułz dnia 09.10.2023Do rozwiązania umowy wystarczy jedno kliknięcie09.10.2023
-
Artykułz dnia 03.10.2023Jak prawidłowo informować konsumenta o cenie towaru lub usługi03.10.2023
-
Artykułz dnia 13.03.2023Deutsche Bank ma zapłacić5,7 mln zł kary13.03.2023
-
ArtykułaktualnySprzedaż przez Internet - Dyrektywa Omnibus - Dyrektywa Cyfrowa - Dyrektywa Towarowa03.03.2023
-
Artykułz dnia 27.02.2023Konsekwencje za fałszywe opinie poniesie tylko przedsiębiorca27.02.2023
-
Artykułz dnia 13.02.2023Jak nie dać się (o)skalpować botom internetowym13.02.2023
-
Artykułz dnia 22.01.2023Prawo konsumenckie: dyrektywa Omnibus wprowadza nowy ład22.01.2023
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
