-
Artykułz dnia 18.12.2024Drogi, która została uznana za publiczną, nie można sklasyfikować jako wewnętrznej18.12.2024
-
ArtykułaktualnyZmiany kategorii dróg od 1 stycznia 2025 r.16.12.2024
-
ArtykułaktualnyGminne inwestycje drogowe z odliczeniem VAT17.08.2023
-
ArtykułaktualnyGminy przejmą tereny zajęte pod wewnętrzne drogi ogólnodostępne17.08.2023
-
ArtykułaktualnyCzy w regulaminie wskazać zarządcę parkingu17.07.2023
-
ArtykułaktualnyPozbawienie drogi publicznej kategorii gminnej13.05.2022
-
ArtykułaktualnyProjekt organizacji ruchu14.04.2022
-
ArtykułaktualnyŚrodki na drogi lokalne z PROW – zmiana zasad finansowania14.04.2022
-
ArtykułaktualnyKto odpowiada za zimowe utrzymanie dróg15.02.2022
-
ArtykułOpodatkowanie VAT kontraktów drogowych30.11.2021
-
ArtykułPrzy źle oznaczonym miejscu parkingowym nie można pobierać opłat30.11.2021
-
ArtykułSamorządowe inwestycje drogowe – wskazówki i zalecenia30.05.2021
-
ArtykułNowelizacja ustawy o drogach publicznych – co nowego wnosi samorządom26.04.2021
-
PoradaJaką stawką VAT opodatkować kompleksowe utrzymanie dróg22.03.2021
-
ArtykułZarządca drogi ponosi koszty jej uprzątnięcia po kolizji29.09.2020
-
ArtykułKanał technologiczny – obowiązkowy, ale pomijany przez zarządców dróg31.08.2020
-
ArtykułWewnętrzne drogi gminne do przeglądu04.08.2020
-
ArtykułNieprawidłowa ewidencja nakładów na budowę i ulepszenie liniowych obiektów środków trwałych28.11.2018
-
ArtykułJak rozliczyć materiały zakupione przez wykonawcę do przeprowadzenia remontów dróg05.11.2018
-
ArtykułDotacje na remonty dróg lokalnych23.08.2018
-
ArtykułWyższa płaca minimalna03.07.2018
-
ArtykułNowy podział środków na schetynówki02.07.2018
-
ArtykułKoniec z atrapami fotoradarów01.07.2018
-
ArtykułEnergooszczędne rozwiązania dla oświetlenia drogowego01.07.2018
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
