-
PoradaaktualnaW którym okresie rozliczyć korektę podatku naliczonego24.04.2024
-
Artykułz dnia 25.03.2024Mniej oszukańczych wiadomości25.03.2024
-
Artykułz dnia 20.12.2023Branża telekomunikacyjna apeluje o ustawy i pieniądze20.12.2023
-
ArtykułaktualnyObowiązki i uprawnienia przedsiębiorców związane ze zwalczaniem nadużyć w komunikacji elektronicznej11.09.2023
-
PoradaaktualnaCzy dom pomocy społecznej może przedłużyć umowę na usługi telekomunikacyjne na czas nieokreślony w celu oszczędności kosztów10.07.2023
-
Artykułz dnia 20.06.2023Internetowa inwentaryzacja z technicznymi przeszkodami20.06.2023
-
ArtykułaktualnyZwrot przyznanych ulg w przypadku przedterminowego rozwiązania umowy przez abonenta jest opodatkowany VAT – zmiana interpretacji11.05.2023
-
Artykułz dnia 10.04.2023Jeszcze mniej czasu na usuwanie sprzętu, który może zagrażać bezpieczeństwu kraju10.04.2023
-
PoradaJak oznaczać odsprzedaż usług telekomunikacyjnych dla swoich pracowników w JPK29.11.2021
-
ArtykułNowy JPK_VAT w praktyce jednostek budżetowych23.10.2020
-
PoradaJak rozliczać faktury za usługi telekomunikacyjne w części dotyczącej sprzętu06.02.2020
-
ArtykułEwidencja księgowa faktur kosztowych na przełomie roku03.01.2020
-
ArtykułSamorządy zaczynają doceniać smartfony31.03.2019
-
PoradaOpłata aktywacyjna za Internet – paragraf 430 czy 436?01.02.2019
-
PoradaWymiana karty SIM – paragraf 421 czy 436?07.12.2018
-
ArtykułBilans 2018. Jak rozliczyć w księgach rachunkowych koszty usług telekomunikacyjnych i mediów na przełomie roku obrotowego04.12.2018
-
ArtykułKorzystne zmiany w systemie MOSS od 2019 roku
12.10.2018 -
PoradaUsługi telekomunikacyjne - termin odliczenia podatku03.07.2018
-
ArtykułSzczególne terminy odliczania podatku naliczonego03.07.2018
-
PoradaUsługi telekomunikacyjne03.07.2018
-
ArtykułAbonament telefoniczny elementem ceny za usługę telekomunikacyjną03.07.2018
-
PoradaObniżona stawka na usługi telekomunikacyjne oraz sprzedaż i import części i wyposażenia03.07.2018
-
ArtykułRefakturowanie usług telekomunikacyjnych03.07.2018
-
PoradaKiedy rozliczyć fakturę za usługi telekomunikacyjne02.07.2018
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
