Artykuł
prezentacja
Prezeska Google Polska: E-commerce podstawą gospodarki cyfrowej
Cały ekosystem zaczął współpracować - sklepy internetowe, dostawcy i projektanci stron połączyli siły. To tylko jeden z wielu czynników, które według Magdaleny Kotlarczyk, prezeski Google Polska, przyczyniły się do rosnącej roli e-commerce w gospodarce
W jaki sposób pandemia wpłynęła na handel cyfrowy?
Pandemia trwale zmieniła nasze zwyczaje zakupowe. Jak wynika z naszych badań, 75 proc. Polaków deklaruje, że znacząco częściej kupuje online, i aż 92 proc. zamierza pozostać przy takiej formie. Pokochaliśmy taką formę handlu, bo rynek e-commerce szybko dostosował się do nowych warunków i wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na początku 2020 r. nikt nie przypuszczał, że dzięki paru kliknięciom w aplikacji będziemy w stanie w ciągu 24 godzin odebrać zakupiony produkt w pobliskim paczkomacie. Przekonaliśmy się, z jakimi korzyściami i ułatwieniami wiąże się taki handel.