Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-11-02

prezentacja

Prezeska Google Polska: E-commerce podstawą gospodarki cyfrowej

Cały ekosystem zaczął współpracować - sklepy internetowe, dostawcy i projektanci stron połączyli siły. To tylko jeden z wielu czynników, które według Magdaleny Kotlarczyk, prezeski Google Polska, przyczyniły się do rosnącej roli e-commerce w gospodarce

W jaki sposób pandemia wpłynęła na handel cyfrowy?

Pandemia trwale zmieniła nasze zwyczaje zakupowe. Jak wynika z naszych badań, 75 proc. Polaków deklaruje, że znacząco częściej kupuje online, i aż 92 proc. zamierza pozostać przy takiej formie. Pokochaliśmy taką formę handlu, bo rynek e-commerce szybko dostosował się do nowych warunków i wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na początku 2020 r. nikt nie przypuszczał, że dzięki paru kliknięciom w aplikacji będziemy w stanie w ciągu 24 godzin odebrać zakupiony produkt w pobliskim paczkomacie. Przekonaliśmy się, z jakimi korzyściami i ułatwieniami wiąże się taki handel.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00