Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-12-05

paliwa

Węgrzy powalczą o drugą pozycję

MOL obiecuje atrakcyjną ofertę dla klientów i franczyzobiorców stacji benzynowych działających dotąd pod logo Lotosu. Sprzedaż w Polsce pod swoją marką rozpoczną w styczniu 2023 r.

Pierwsza stacja w barwach MOL powinna się pojawić w Polsce w styczniu przyszłego roku - mówi nam Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL. - Będzie to jedna ze stacji, których budowę rozpoczął Lotos. Zostanie ukończona już według naszych standardów - tłumaczy. Plan koncernu zakłada, że do końca 2024 r. nastąpi rebranding 80 proc. przejętych stacji. Według szacunków koszt rebrandingu pojedynczej stacji to, w zależności od stanu technicznego danego obiektu, 60-100 tys. dol.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00