comment
Artykuł
Data publikacji: 2023-03-14
handel
Prawa konsumenta? Dziękuję, nie skorzystam
Najczęściej reklamujemy sprzęt elektroniczny, buty i ubrania
Niemal 60 proc. Polaków przyznaje, że prawa konsumenta zna przeciętnie lub wręcz słabo
To sprawia, że 16 proc. kupujących wciąż nie korzysta z możliwości, jakie oferują. A ci, którzy korzystają, robią to raczej sporadycznie, bo pięć razy w roku. Częściej używa 2 proc. Polaków – wynika z badania Digital Care. Inne wnioski? Polacy niechętnie udają się po pomoc do instytucji powołanych do ochrony praw konsumentów, takich jak rzecznik praw konsumenta, rzecznik finansowy czy UOKiK. Po takie wsparcie kiedykolwiek sięgnął jedynie co piąty badany.
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu