Polskie nowoczesne sklepy internetowe
Laureaci konkursu „E-commerce Jutra”, zorganizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną we współpracy z partnerem merytorycznym Google Polska, pokazują, jak rozwijać sprzedaż online


Celem konkursu „E-commerce Jutra” było wyłonienie i nagrodzenie polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorców – liderów, którzy wdrożyli wiodące rozwiązania i narzędzia w zakresie handlu online. Konkurs był adresowany do polskich firm, uczestników programu „Firmy Jutra: e-commerce” prowadzonego przez Google Polska, Polski Fundusz Rozwoju (PFR) i OChK.
– Wierzę, że nasz konkurs promuje najlepszych na rynku e-commerce – takie firmy, które są otwarte na innowacje, nie boją się wyzwań i adaptują się do działania nawet w najbardziej wymagającym otoczeniu gospodarczym – powiedziała podczas otwarcia gali wręczenia nagród w konkursie „E-commerce Jutra” Dominika Sikora, zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej.
Wskazała również na potencjał drzemiący w handlu internetowym. Tylko w 2020 r. polscy klienci dokonali zakupów online za ponad 100 mld zł, co oznaczało wzrost o 29 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Według prognoz PwC polski rynek e-commerce będzie nadal rósł, a jego wartość może osiągnąć nawet 150 mld zł w 2025 r. – wyliczała Dominika Sikora.





