Dziennik Gazeta Prawna 106/2024 z 03.06.2024 [dodatek: Dziennik Gazeta Prawna]
Artykuł
z dnia 03.06.2024
Data publikacji: 03.06.2024
SUBIEKTYWNIE
Kobiecy rynek telewizyjny w Polsce czeka na nowe rozdanie
Polscy widzowie mają do dostęp do ponad 300 kanałów telewizyjnych nadawanych w języku polskim. Z tego ogromnego bogactwa programowego zaledwie trzy kanały: TVN Style, TVP Kobieta i Polsat Cafe (czyli jedna setna całej oferty) są adresowane bezpośrednio do kobiet. Dodatkowo ich łączny udział w oglądalności rynku oscyluje wokół 1 proc. Telewizja dla kobiet w Polsce jest więc pod każdym względem zupełną niszą, która wręcz prosi się o rozszerzenie oferty. Dziś w walkę o kobiecą publiczność włącza się węgierski nadawca TV2, który chce zmienić obraz telewizji adresowanej do



