Dziennik Gazeta Prawna 12/2024 z 17.01.2024 [dodatek: Dziennik Gazeta Prawna]
Artykuł
z dnia 17.01.2024
Data publikacji: 17.01.2024
nik
Miliard na reklamę. Wydatki bez kontroli
Skontrolowane podmioty nie szczędziły pieniędzy wybranym mediom. Gros działań podejmowano jednak w zgodzie z przepisami
Za rządów Prawa i Sprawiedliwości dziewięć spółek z udziałem Skarbu Państwa przeznaczyło w sumie ponad 1 mld zł na reklamę, prawie 795 mln zł na sponsoring i niemal 841 mln zł na darowizny. To wydatki z lat 2017–2021, dokonywane przez firmy skontrolowane przez Najwyższą Izbę Kontroli: Bank Gospodarstwa Krajowego, PKO BP, PZU, Enea, Tauron, KGHM Polska Miedź, PGE Polska Grupa Energetyczna, PKP i Totalizator Sportowy.




