Świat cyfrowych gier hazardowych bez granic
Tematem przewodnim kolejnego dnia Cyfrowej Gospodarki „Dziennika Gazety Prawnej” był dynamicznie rozwijający się rynek hazardowych gier online. To rozrywka, która staje się coraz bardziej dostępna; w parze z tym idą wyzwania

„Jak cyfryzacja zmienia świat gier. Szanse, wyzwania, zagrożenia” – brzmiał temat panelu dyskusyjnego, w którym wzięli udział: Dominika Bura, adwokat i partner w BCLA Bisiorek Cieśliński i Partnerzy, Maciej Kasprzak, dyrektor generalny linii biznesowej gier online w Totalizatorze Sportowym, Radosław Kietliński, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym, i Paweł Kukiz-Szczuciński, lekarz psychiatra prowadzący kanał „Misja psychiatria” na YouTubie.
Pierwszą poruszoną kwestią był nielegalny hazard – jego organizatorzy chętnie korzystają z przestrzeni cyfrowej, rywalizując z legalnymi operatorami. Czy walka z przestępczym procederem jest trudna?
– Naszym zadaniem jest tworzenie dobrego produktu, który będzie oferować rozrywkę na najwyższym poziomie. To jest nasz obszar odpowiedzialności, z którym, wydaje mi się, radzimy sobie bardzo dobrze – powiedział na wstępie Maciej Kasprzak.
Następnie odniósł się do ograniczeń, które obowiązujące prawo nakłada na reklamy gier hazardowych w przestrzeni publicznej. Niektóre z produktów, takie jak kasyna internetowe, są całkowicie wyłączone z możliwości reklamy.




