Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-09-24

Wyrok z 10 grudnia 1997 r., sygn. akt I SA/Gd 409/96

O zaliczeniu danego wydatku do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej decyduje zawsze jej odbiorca, adresat. Do wydatków limitowanych należą zatem te, które z założenia są kierowane wyłącznie do konkretnego adresata. Wszelkie natomiast formy promocji firmy kierowane do anonimowego kręgu potencjalnych konsumentów zalicza się do reprezentacji i reklamy prowadzonej publicznie. (...) Wręczenie upominków reklamowych kontrahentom, którzy przyszli do siedziby, czy przedstawicielstwa firmy, będzie kosztem reklamy i reprezentacji prowadzonej w sposób niepubliczny, bowiem upominek taki został przeznaczony dla konkretnej osoby. Natomiast rozdawanie takich samych upominków np. w czasie trwania imprez reklamowych (np. targów) traktować należy już jako reklamę prowadzoną w sposób publiczny.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00