Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-11-04

Nietypowe sytuacje w prawie pracy

Komu trzeba wydać świadectwo pracy w przypadku śmierci pracownika

Zatrudniony u nas pracownik zmarł 3 października 2014 r. Jak powinniśmy wypełnić świadectwo pracy zmarłego pracownika i komu należy je przekazać?

PYTANIE

ODPOWIEDŹ

W świadectwie pracy należy podać, że umowa o pracę wygasła z powodu śmierci pracownika. Pozostałe informacje podajemy w taki sam sposób, jak w przypadku zwykłego rozwiązania umowy o pracę. Świadectwo pracy trzeba wydać członkom rodziny lub innym spadkobiercom pracownika, jeżeli wystąpią do Państwa z wnioskiem w tej sprawie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00