Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-07-01

Jak napisać list z przeprosinami (letter of apology)

Listy z przeprosinami nie tylko dotyczą niewłaściwego zachowania pracownika czy niestawienia się na umówione spotkanie (wzory tych listów zamieściliśmy w poprzednim numerze „MONITORA księgowego”). Jeśli zażalenia składane przez klientów są zasadne, należy pamiętać, że uwagi klientów (customer comments) mogą albo polepszyć lub zniszczyć reputację Państwa firmy (improve or damage your reputation). Dlatego też należy zawsze przepraszać za niedogodności, na jakie narażony był Państwa klient (apologize for the inconvenience your customer experienced). Przeprosiny należą się, gdy:

• popełniliśmy błąd ()
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00