comment
Porada
Data publikacji: 2005-05-01
Czy przedsiębiorca odpowiada za rzeczy klienta
Czy przedsiębiorca, którego klientowi skradziono z poczekalni płaszcz, będzie musiał zapłacić odszkodowanie? Obok stojaka na odzież widnieje dobrze widoczna kartka z napisem: „Nie odpowiadamy za pozostawioną garderobę”.
PROBLEM
RADA
Tak, należy zapłacić odszkodowanie, jeżeli usługi, które Państwo świadczą, wymagają pozostawienia przez klienta odzieży w poczekalni.
UZASADNIENIE
Przedsiębiorca odpowiada za utratę lub uszkodzenie odzieży wierzchniej pozostawionej przez konsumenta nie tylko wtedy, gdy w firmie jest płatna, strzeżona szatnia. Odpowiedzialność taka związana jest z usługami, przy korzystaniu z których klienci muszą pozostawić odzież wierzchnią bez opieki. Od tej odpowiedzialności nie zwalnia ogłoszenie, że przedsiębiorca za pozostawioną odzież nie odpowiada.
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right