comment
Porada
Data publikacji: 2015-05-14
Kiedy wydatki na promocję cudzego produktu mogą być kosztem podatkowym
PROBLEM
Prowadzimy działalność w zakresie sprzedaży aplikacji multimedialnych dedykowanych do konkretnych urządzeń. Sprzedażą tych urządzeń zajmują się inne podmioty. Nasze produkty można zainstalować wyłącznie na wskazanych urządzeniach. W celu zwiększenia sprzedaży naszych produktów postanowiliśmy przeprowadzić akcję promocyjną urządzeń multimedialnych, dla których są przeznaczone nasze aplikacje. Promocja polega na tym, że klient kupujący urządzenie będzie mógł zaopatrzyć się również w sprzedawane przez nas aplikacje.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right