Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-12-28

Czy należy wystawić PIT-11 w przypadku śmierci pracownika

PROBLEM

W trakcie 2015 r. zmarł jeden z naszych pracowników. Czy trzeba wystawiać PIT-11 na jego nazwisko?

RADA

Tak, mają Państwo obowiązek wystawić informację PIT-11 na zmarłego pracownika. Należy ją przesłać do naczelnika urzędu skarbowego właściwego dla pracownika na dzień jego śmierci. W informacji tej należy uwzględnić kwoty otrzymane przez pracownika do dnia śmierci. Szczegóły - w uzasadnieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00