Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-05-16

Jak zaewidencjonować w pkpir materiały i wyposażenie nabyte przed rozpoczęciem działalności gospodarczej

Problem

1 czerwca 2017 r. rozpocząłem działalność gospodarczą. Rozliczam się na podstawie pkpir. Czy fakturę za zakup materiałów i wyposażenia wystawioną tydzień przed rozpoczęciem działalności mogę ująć w kosztach uzyskania przychodów?

Rada

Materiały, które nabyto przed rozpoczęciem działalności, należy ująć w spisie z natury sporządzanym na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej, czyli na 1 czerwca 2017 r. W kosztach wydatki na materiały nabyte przed rozpoczęciem działalności zostaną ujęte dopiero w zeznaniu rocznym poprzez różnicę remanentów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00