Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-10-26

Jak rozliczać w kosztach podatkowych wydatki na odnowienie certyfikatów kwalifikowanych

PROBLEM

Spółka z o.o. poniosła wydatki na odnowienie certyfikatów kwalifikowanych swoich pracowników, umożliwiające im składanie podpisów elektronicznych w postępowaniach prowadzonych przez Spółkę. Jak rozliczać koszty odnowień tych certyfikatów na dwa lata? Czy musimy je rozliczać w czasie, czy też możemy je zaliczać do kosztów podatkowych jednorazowo?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00