Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 19-04-2024
Porada aktualna na dzień 19-04-2024
Data publikacji: 2021-07-22

Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent twierdzi, że usługa nie została należycie wykonana

PROBLEM

Przedsiębiorca (podatnik VAT czynny) wykonał 21 kwietnia 2021 r. usługę dezynfekcji pomieszczeń biura kontrahenta. Na udokumentowanie usługi wystawił 6 maja 2021 r. fakturę, którą kontrahent otrzymał 7 maja 2021 r. Kontrahent odmawia zapłaty, twierdząc, że zastosowane środki dezynfekujące nie spełniały norm określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny i że usługa została wykonana nienależycie. Faktura została ujęta w rejestrze sprzedaży i JPK_V7M za kwiecień 2021 r. Czy przedsiębiorca może skorygować fakturę „do zera” lub ją anulować?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00