Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-06-20

Czy opłaca się korzystać z usług internetowych call center

Firma typu call center kojarzy nam się zazwyczaj z dużą halą z kilkudziesięcioma boksami, w których siedzą ludzie z mikrofonami i słuchawkami, prowadzący rozmowy telefoniczne z klientami. Jednak coraz większe znaczenie internetu i telefonii internetowej całkowicie zmienia ten obraz. Do Polski wkraczają internetowe call center, które działają w inny sposób niż tradycyjne firmy tego typu. Działalność taka może zainteresować przedsiębiorców - zwłaszcza mniejszych - chcących skorzystać z usług nowego typu. W opinii ekspertów obecnie jest dobry moment na założenie takiej firmy.

Tradycyjne call center (zwane też contact center lub centrum telefoniczno-telemarketingowe) to firma, w której pracownicy zajmują się odbieraniem telefonów od klientów, a także dzwonieniem do potencjalnych klientów danej firmy. Przedsiębiorca przekazuje informacje o swoim produkcie, a pracownicy call center korzystnie sprzedają ten produkt na rynku. Rozmowy z klientami prowadzą wyspecjalizowani pracownicy posiadający miły głos i osobowość budzącą sympatię rozmówcy. Przechodzą oni szkolenia w zakresie technik sprzedaży i marketingu. Klient przedsiębiorcy, dzwoniąc do , najczęściej nie wie o tym, że informacji o produkcie udziela nie pracownik firmy oferującej produkt, lecz wyspecjalizowana firma zewnętrzna.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00