Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-09-01

Jak działa system „sprzedaży limitowanej”

Wszyscy znają hasło „reklama dźwignią handlu”. Dlatego firmy zajmujące się sprzedażą wydają ogromne sumy na promocję marki i reklamę poszczególnych towarów. Jednak są firmy, które nie stosują tej zasady. Nie oferują opustów ani nie prowadzą agresywnej promocji, a mimo to oferowany przez nie towar znika z półek w ciągu kilku dni od dostawy. Firmy te założyły, że to klient będzie zabiegał o możliwość nabycia towaru lub usługi. To nieprawdopodobne, ale w 2006 r. klienci przedsiębiorców, którzy wdrożyli tę strategię mogą w swoich sklepach obserwować… kolejki. Na czym polega skuteczność tej techniki sprzedaży?

Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00