Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-11-01

1. Jak sporządzić protokół zakończenia inwentaryzacji

W poprzednim numerze „BRif” opisywaliśmy dokumentację rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz zasady kompensaty nadwyżek i niedoborów. Jest to zadanie komisji inwentaryzacyjnej. Ma ona obowiązek sporządzić z tych prac protokół, który jest dokumentem podsumowującym prace komisji oraz zawierającym wnioski z inwentaryzacji.

Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00