Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-11-11

3. Zaniechane inwestycje - wątpliwości związane z ich likwidacją

Spółka posiada sieć punktów sprzedaży. W 2009 r. postanowiono uruchomić kolejne dwa. W związku z tym poniesiono wydatki na adaptację pozyskanych (wynajętych) lokali, które miały zostać dostosowane do standardów spółki. Obecnie podjęto decyzję o zaniechaniu jednej z inwestycji (nieopłacalna ekonomicznie). Nakłady były związane ze stworzeniem planu architektonicznego lokalu, aranżacji wnętrz, uzyskanymi pozwoleniami na przebudowę. W którym momencie poniesione nakłady można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu? Czy wystarczy podjęcie decyzji o likwidacji, czy należy doprowadzić do fizycznego zniszczenia zaniechanej inwestycji (zgromadzonej dokumentacji)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00