Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-08-27

Obowiązki pracodawcy związane z zaopatrzeniem pracownika w odzież i obuwie robocze

Firma zajmująca się produkcją i sprzedażą architektury ogrodowej zatrudnia pracowników na stanowiskach produkcyjnych oraz handlowych. Jak można wprowadzić obowiązek noszenia przez wszystkich pracowników tzw. strojów firmowych cechujących się podobną kolorystyką i zawierających logo naszej firmy? Do tej pory tylko pracownicy produkcyjni pracowali w ubraniach firmowych, jednocześnie we własnym zakresie zapewniali konserwację tej odzieży. Kilkoro pracowników produkcyjnych złożyło jednak w księgowości wnioski o zwrot kosztów prania odzieży roboczej. Jakie obowiązki ciążą na firmie w związku z zaopatrzeniem pracowników w ubrania firmowe? Czy firma ma obowiązek pokrycia kosztów związanych z zakupem środków piorących przez pracowników w związku z konserwacją odzieży roboczej?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00