Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-09-04

Koszty przyjęcia noworocznego dla kontrahentów

Jesteśmy spółką jawną. Zorganizowaliśmy przyjęcie noworoczne w restauracji dla naszych kontrahentów krajowych i zagranicznych. Gościom zapewniliśmy nocleg w hotelu. Czy koszty te są limitowane? Czy należy je udokumentować fakturą wewnętrzną? Jak potraktować przewidywane koszty w świetle ustawy o rachunkowości oraz innych przepisów podatkowych?
W Państwa ewidencji bilansowej koszty reprezentacji i reklamy zalicza się do kosztów działalności operacyjnej jednostki i ujmuje na koncie 40 „Koszty wg rodzajów” (w analityce: Pozostałe koszty - koszty reprezentacji i reklamy) lub odpowiednim koncie zespołu 5, zgodnie z art. 28 ust. 2 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (j.t. Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 ze zm.), w cenie nabycia i w tej cenie zarachowuje się je w koszty.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00