Personel i Zarządzanie 12/2003 z 16.06.2003, str. 24
Data publikacji: 03.07.2018
Konkurencja w cuglach wartości
Usługi z zakresu HRM, do których należy działalność agencji pracy tymczasowej, to specyficzny sektor. W tej branży dobrem rynkowym jest człowiek. To nie produkt, który można odłożyć na półkę, zmienić mu etykietę, żeby się lepiej sprzedawał. Tutaj przedmiot jest zastąpiony podmiotem, czyli istotą, która ma aspiracje, myśli, czuje i bywa bardziej zawodna niż martwa natura. Niewątpliwe obcowanie z takim „dobrem” daje dużo więcej satysfakcji. Przede wszystkim wymaga jednak dużo większej odpowiedzialności i przestrzegania zasad etyki.
Anna KALFAS
Autorka jest menedżerem ds. promocji w firmie Creyf's Polska.
Kontakt: anna.kalfas@creyfs.pl
W kilkudziesięciu krajach funkcjonują obecnie organizacje nadzorujące rynki pracy tymczasowej. Są zrzeszone w Confédération Internationale des Enterprises de Travail Temporaire (CIETT) - Międzynarodowej Konfederacji Agencji Pracy Tymczasowej, koordynującej rynek pracy tymczasowej na świecie. O morale polskiego rynku pracy tymczasowej dba zarejestrowany w 2002 roku
