Personel i Zarządzanie 6/2006 z 01.06.2006, str. 95
Data publikacji: 01.07.2018
Jak zarządzać pracownikami, aby nie uwłaczać ich godności?
Problem
Pracuję w niedużej, prężnej firmie produkcyjnej. Dynamicznej, ale do niedawna. Kiedy pracowało 50 osób, nie było żadnych problemów. A ponieważ szło dobrze, właściciel przyjmował nowych pracowników, rozbudowywał przedsiębiorstwo. I nagle coś zaczęło szwankować. Mam wrażenie, że zaczęło tak się dziać wraz z pojawieniem się „świetnego menedżera”, który został dyrektorem i z mety zaczął pomiatać wszystkimi podwładnymi. Jest naprawdę świetnym fachowcem, ma duże osiągnięcia, ale zarządzać to on chyba nie potrafi. Czy taka sytuacja jest normalna? Może to ja oceniam zbyt krytycznie postępowanie swojego przełożonego, bo firma musi przecież uzyskiwać zaplanowane wyniki?
