Zarządzanie różnorodnością w Capgemini Polska i Deloitte Advisory - opis praktyk
W zróżnicowanym świecie
Rozmaite doświadczenia, zróżnicowany styl pracy, odmienne podejście do wyzwań determinowane różną sytuacją życiową pracowników - to tylko kilka czynników, mających istotne znaczenie w strategii HRM, obok takich jak płeć, pochodzenie etniczne czy wiek. W jaki sposób skutecznie zarządzać różnorodnością, które metody sprawdzają się najlepiej i jak przy tym osiągać efekty biznesowe - prezentujemy na przykładzie firm Capgemini Polska Sp. z o.o. i Deloitte Advisory Sp. z o.o.
Halina Guryn
Autorka specjalizuje się w tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i zarządzania kadrami; współpracuje z licznymi mediami prasowymi, elektronicznymi oraz wydawnictwami książkowymi; od 1999 roku jest związana z miesięcznikiem "Personel i Zarządzanie".
KONTAKT:
halinaguryn@op.pl
Capgemini Polska Sp. z o.o. oraz Deloitte Advisory Sp. z o.o. są znanymi firmami konsultingowymi w naszym kraju, należącymi do międzynarodowych koncernów doradczych. W obu firmach funkcjonują ściśle przestrzegane zasady poszanowania różnorodności w polityce zarządzania kadrami. Zarówno Capgemini, jak i Deloitte mają w swoich korporacyjnych założeniach funkcjonowanie na podstawie systemu kluczowych wartości, w którym nie tylko ze względu na międzynarodowy charakter firm zarządzanie różnorodnością ma szczególne znaczenie.
Ujawnić potencjał
Firma Capgemini obecna jest w ponad 30 krajach na świecie. Realizuje liczne projekty międzynarodowe w wielokulturowych zespołach.
