Zarządzanie wielokulturowymi zespołami wirtualnymi w Infosys BPO - opis praktyki
Zespół w cyberprzestrzeni
W związku z globalizacją i rozwojem mediów komunikacyjnych odchodzi się od pracy z ludźmi, którzy są w zasięgu wzroku, do pracy w cyberprzestrzeni. W wielu organizacjach powstają zespoły wirtualne, które niezwykle efektywnie współpracują ze sobą pomimo odległości geograficznych, różnic czasowych, kulturowych i organizacyjnych.
Żaneta Leduchowska
Autorka jest menedżerem w Infosys BPO Sp. z o.o. w Łodzi. W Dziale Transformacji Biznesowej świadczy usługi doradcze dla klientów na rynku międzynarodowym. Jest kierownikiem i coachem wirtualnych zespołów projektowych.
Kontakt:
zaneta 1@infosys.com
Bożena Wujec
Autorka jest executive coachem i wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego. Pracuje w Europie i Azji jako konsultant i coach
zespołów międzykulturowych. Prowadzi firmę doradczą InSpired.
Kontakt:
bozena.wujec@inspired.pl
Infosys BPO jest spółką zależną Infosys Technologies Ltd. Zatrudnia prawie 20 tysięcy pracowników na czterech kontynentach. Świadczy usługi obejmujące prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługę klienta, sprzedaż i zarządzanie bazami danych klientów, usługi związane z administracją i zarządzaniem personelem, obsługę zamówień zakupowych, a także usługi dotyczące raportowania i analiz.
