Azymut wyznaczają nam wartości i rozwój kompetencji
Rozmowa z Martą Jurewicz-Majszczyk, coachem ICC, dyrektorką ds. zasobów ludzkich w Bureau Veritas, odpowiedzialną za Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Ukrainę, oraz menedżerką ds. rozwoju talentów, o tym, jakie kompetencje menedżerskie są dziś istotne dla firmy

Branża TIC (ang. Testing, Inspection, Certification), w której działa Bureau Veritas, jest silnie utożsamiana z kompetencjami inżynieryjnymi. Czego Bureau Veritas oczekuje od menedżerów w tej branży?
Rzeczywiście historia firmy i branża mają tu duże znaczenie. Od 1828 roku firma przetrwała wiele światowych perturbacji. Niezmiennie naszym produktem jest wiedza i doświadczenie pracowników. Wysoki poziom merytoryczny oraz dogłębna znajomość danej branży były i pozostały do dziś filarem kompetencji. Mimo że portfolio naszych usług ewoluuje - wciąż oferujemy przecież zaufanie.
W przeszłości do roli menedżerów pretendowali głównie wysokiej klasy specjaliści z autorytetem wśród współpracowników. Zdarzało się czasem, że kompetencje menedżerskie nie były
