Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-09-05

Załatwianie spraw osobistych w czasie pracy

Przepisy prawa pracy, jak też wewnątrzzakładowe regulacje umożliwiają pracownikowi załatwienie w czasie godzin pracy najpilniejszych spraw osobistych bez uszczerbku dla dyscypliny pracy i dobrych stosunków z pracodawcą.

Katarzyna Kosińska
Zgodnie z ustawową definicją czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy (art. 128 k.p.). Tak więc czasem pracy jest nie tylko czas faktycznego wykonywania jej na terenie zakładu pracy, ale również czas, w którym pracownik pozostaje w gotowości do jej wykonywania.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00