Serwis Prawno-Pracowniczy / Niezbędnik Kadrowo-Płacowy 10/2007 z 06.03.2007, str. 35
Data publikacji: 28.06.2018
JAKI POWINIEN BYĆ IDEALNY PRACOWNIK
Około jednej trzeciej przedsiębiorców (27%) przeprowadza u siebie badania opinii i postaw pracowników, a 52% spośród nich twierdzi, że wykorzystuje je potem do kształtowania polityki personalnej.
Aleksandra Nowak
W okresie od listopada 2006 r. do połowy stycznia br. Fundacja Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Nowoczesną Firmą oraz TNS OBOP przeprowadziła pierwsze od wielu lat badanie dotyczące postaw pracowniczych. Celem badania było poznanie oczekiwań zarówno pracodawców, jak i pracowników w zakresie pożądanych cech osobowościowych. Zebrane w trakcie badania wyniki odzwierciedlają nastroje panujące wśród pracowników oraz oczekiwania, jakie wobec pracowników mają pracodawcy.
