Rachunkowość Budżetowa 4/2017 z 20.02.2017, str. 23
Data publikacji: 02.07.2018
Jarosław Jurga
Metodyka ustalania przeciętnego zatrudnienia na potrzeby sprawozdania Rb-70
Jak prawidłowo wyliczyć dla księgowej przeciętne zatrudnienie do sprawozdania Rb-70? Czy należy odejmować zwolnienia lekarskie? Jeżeli tak, to po ilu dniach?

Dane do sprawozdania budżetowego Rb-70 o zatrudnieniu i wynagrodzeniach należy przygotować zgodnie z objaśnieniami zawartymi w § 20 ust. 9 załącznika nr 37 do rozporządzenia Ministra Finansów z 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (dalej: rozporządzenie o sprawozdawczości budżetowej), zgodnie z którym w kolumnie 10 - "Przeciętne wykonanie w okresie sprawozdawczym" wykazuje się przeciętną liczbę zatrudnionych, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych w okresie sprawozdawczym.
