Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-03-01

Jak kompleksowo określić zdolność kredytową partnera handlowego

Produkujemy wyroby mleczne. Konkurencja na rynku wymusza konieczność stosowania kredytu kupieckiego. W tym celu chcemy stworzyć osobny dział, który będzie zajmował się zarządzaniem kredytem kupieckim. Jednym z elementów tej kontroli ma być ocena obecnych i przyszłych klientów pod kątem regulowania przez nich zobowiązań. Zdajemy sobie sprawę, że ma to kluczowe znaczenie dla minimalizacji strat, a jednocześnie stabilny finansowo klient może stać się cennym pośrednikiem w dystrybucji produktów, umożliwiającym zwiększenie udziałów w rynku. Na jakie elementy powinniśmy zwrócić uwagę dokonując oceny zdolności kredytowej naszych partnerów handlowych?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00