Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.09.2009, sygn. IPPB2/415-430/09-4/AS2, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-430/09-4/AS2

1) Czy w przypadku zakupu przez firmę usługi opisanej powyżej i uczestnictwo przez pracowników w programie lojalnościowym nabytym w jej ramach powstałby u pracownika przychód ze stosunku pracy?2) W przypadku odpowiedzi twierdzącej na powyższe pytanie jaka byłaby wartość takiego świadczenia?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 19.06.2009 r. (data wpływu 22.06.2009 r.) .), uzupełnionego pismem z dnia 15.09.2009 r. (data nadania 16.09.2009 r., data wpływu 18.09.2009 r.) na wezwanie z dnia 11.09.2009 r. Nr IPPB2/415-430/09-2/AS2 o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie powstania przychodu ze stosunku pracy w ramach realizowanego programu lojalnościowego polegającego na wspieraniu procesów biznesowych za pośrednictwem Internetu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22.06.2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie powstania przychodu ze stosunku pracy w ramach realizowanego programu lojalnościowego polegającego na wspieraniu procesów biznesowych za pośrednictwem Internetu.

W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące zdarzenia przyszłe:

Wnioskodawca planuje wdrożenie kompleksowej usługi dla firm polegającej na wielostronnym wspieraniu procesów biznesowych za pośrednictwem Internetu.

Usługa będzie miała charakter kompleksowy, tzn. w jej ramach nabywca będzie mógł skorzystać z całej gamy świadczeń oferowanych przez Wnioskodawcę, takich jak:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00