Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.08.2010, sygn. ITPP2/443-515/10/EŁ, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-515/10/EŁ

Stawka podatku obowiązująca przy przebudowie falochronu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 21 maja 2010 r. (data wpływu 28 maja 2010 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku obowiązującej przy przebudowie Falochronu W. - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 maja 2010 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku obowiązującej przy przebudowie Falochronu W.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Urząd Morski ogłosił przetarg na przebudowę Falochronu W., która będzie stanowić dokończenie modernizacji wejścia do portu wewnętrznego. Modernizacja wejścia jest ściśle związana z realizacją opracowanej na zlecenie Urzędu Koncepcji docelowego kształtu torów wodnych podejściowego i w kanale portowym, umożliwiających sprawną i bezpieczną żeglugę do portu wewnętrznego". Modernizacja ta związana z jego poszerzeniem, w najwęższym miejscu z 65 m do 95 m i pogłębieniem, stanowi jeden z elementów nowej koncepcji toru wodnego, którego przebieg również się zmieni, zaś przebudowa Falochronu W. jest jednym z elementów tej modernizacji. Głównym założeniem modernizacji wejścia do portu było umożliwienie bezpiecznego wprowadzania i obsługi statków o większych niż dotychczas gabarytach: długości 250 m, szerokości 35 m i zanurzeniu 10,6 m. Projekt przewiduje rozebranie starego i wybudowanie nowego Falochronu Z. z nabrzeżem, przesuniętego o 80 m na zachód (przedmiot odrębnego przetargu) oraz przebudowę Falochronu W., której dotyczy niniejsze zapytanie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00