Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 03.06.2013, sygn. IBPP1/443-156/13/LSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-156/13/LSz

Możliwość rozliczenia faktury korygującej w przypadku posiadania potwierdzenia jej odbioru.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 lutego 2013r. (data wpływu 19 lutego 2013r.), uzupełnionym pismem z dnia 7 maja 2013r. (data wpływu 13 maja 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości rozliczenia faktury korygującej w przypadku posiadania potwierdzenia jej odbioru jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 lutego 2013r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości rozliczenia faktury korygującej w przypadku posiadania potwierdzenia jej odbioru.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 7 maja 2013r. (data wpływu 13 maja 2013r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 29 kwietnia 2013r. znak: IBPP1/443-156/ 13/LSz.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

W dniu 23 kwietnia 2012r. Wnioskodawca zawarł umowę nr ... z firmą Usługi Budowlane W., . (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą) na wykonanie i montaż jednego kompletu dźwigu osobowego w Domu Studenckim nr 5 na terenie Akademii w K. Umowa obejmowała takie czynności jak: dostawę dźwigu, montaż dźwigu oraz odbiór dźwigu przez UDT. Rozliczenie umowy miało następować fakturami częściowymi po wykonaniu poszczególnych ww. czynności. W dniu 12 czerwca 2012 roku Wnioskodawca wystawił fakturę częściową nr FA na kwotę 112.398,23 zł netto za wykonanie jednego kompletu dźwigu Q=1000 kg w budynku Domu Studenckiego (Internat) nr 5 na terenie Akademii w K.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00