Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 06.09.2013, sygn. IPPP3/443-517/13-2/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-517/13-2/KT

w zakresie określenia podstawy opodatkowania oraz momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług polegających na przyznaniu określonych praw komercyjnych podmiotom trzecim za pośrednictwem agencji

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 05.06.2013 r. (data wpływu 07.06.2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania oraz momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 07.06.2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania oraz momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca jest czynnym podatnikiem VAT i w ramach prowadzonej działalności gospodarczej rozważa rozpoczęcie działalności polegającej na sprzedaży praw telewizyjnych i reklamowych dotyczących imprez sportowych. Planuje nawiązać w tym zakresie współpracę ze spółką będącą wyspecjalizowaną agencją marketingu sportowego, zajmującą się m.in. rynkowym wykorzystaniem praw telewizyjnych, reklamowych i marketingowych związanych z organizacją imprez sportowych (dalej: Agencja). Przy czym, Wnioskodawca bierze pod uwagę dwa różne podmioty, które mogą pełnić funkcję Agencji:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00