Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2014, sygn. IBPBI/2/423-417/14/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-417/14/AK

Czy płacone przez Spółkę opłaty z tytułu niezachowania ustalonego poziomu usług, strat w asortymencie Y, niedoborów magazynowych, strat związanych z opóźnieniem dostaw, niezastosowania wskazanego przez Y rodzaju środka transportu, niezwrócenia palet oraz rozliczenia reklamacji stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1)

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 1 kwietnia 2014 r. (data wpływu do tut. BKIP 8 kwietnia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy płacone przez Spółkę opłaty z tytułu niezachowania ustalonego poziomu usług, strat w asortymencie Y, niedoborów magazynowych, strat związanych z opóźnieniem dostaw, niezastosowania wskazanego przez Y rodzaju środka transportu, niezwrócenia palet oraz rozliczenia reklamacji stanowią koszty uzyskania przychodów (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1) jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 kwietnia 2014 r. wpłynął do tut. BKIP wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy płacone przez Spółkę opłaty z tytułu niezachowania ustalonego poziomu usług, strat w asortymencie Y, niedoborów magazynowych, strat związanych z opóźnieniem dostaw, niezastosowania wskazanego przez Y rodzaju środka transportu, niezwrócenia palet oraz rozliczenia reklamacji stanowią koszty uzyskania przychodów.

We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00