Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 10.04.2017, sygn. 1462-IPPB2.4511.61.2017.2.AF, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 1462-IPPB2.4511.61.2017.2.AF

w stosunku do cen obowiązujących w placówkach handlowych prowadzonych przez Spółkę

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) oraz art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. - przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1948, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 8 lutego 2017 r. (data wpływu 10 lutego 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu przyznania pracownikom oraz pracownikom kontrahentów prawa do zakupu sprzętu po cenach obniżonych/rabatowych w stosunku do cen obowiązujących w placówkach handlowych prowadzonych przez Spółkę jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 lutego 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu przyznania pracownikom oraz pracownikom kontrahentów prawa do zakupu sprzętu po cenach obniżonych/rabatowych w stosunku do cen obowiązujących w placówkach handlowych prowadzonych przez Spółkę.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

X Sp. z o. o. (dalej: Spółka) prowadzi przedsiębiorstwo, którego przedmiotem jest m. in. sprzedaż sprzętu RTV, AGD, FOTO, IT (dalej: Sprzęt). W toku swojej działalności podejmuje różnego rodzaju działania promocyjne, zmierzające do zwiększenia sprzedaży Sprzętu, a w konsekwencji również przychodów. Jedną z form wspomnianych działań promocyjnych stanowią rabaty cenowe udzielane różnym grupom klientów w ramach tychże promocji. Spółka zamierza także zorganizować promocję, która polegać będzie na przyznaniu pracownikom Spółki i pracownikom kontrahentów Spółki prawa do zakupu Sprzętu po cenach obniżonych/rabatowych w stosunku do cen obowiązujących w placówkach handlowych prowadzonych przez Spółkę (dalej: Cena preferencyjna), na warunkach określonych przez Spółkę (dalej: Promocja). Uczestnikami Promocji byliby pracownicy Spółki i pracownicy firm - kontrahentów Spółki (dalej: Uczestnik promocji). Każdy Uczestnik promocji uzyskiwałby prawo zakupu Sprzętu na tych samych promocyjnych zasadach (wysokość rabatu zależna od długości okresu zatrudnienia w Spółce i odpowiednio u kontrahenta Spółki oraz dodatkowych czynników leżących po stronie Spółki).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00