Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.05.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.190.2018.3.KOM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.190.2018.3.KOM

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania blogerom internetowym egzemplarzy wózków dziecięcych należących do Spółki w celu promocji.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 marca 2018 r. (data wpływu 30 marca 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 20 kwietnia 2018 r. (data wpływu 23 kwietnia 2018 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 10 kwietnia 2018 r. znak 0114-KDIP1-1.4012.190.2018.1.KOM (skutecznie doręczone dnia 16 kwietnia 2018 r.) oraz pismem z dnia 11 maja 2018 r. (data wpływu 15 maja 2018 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 2 maja 2018 r. znak 0114-KDIP1-1.4012.190.2018.2.KOM (skutecznie doręczone dnia 8 maja 2018 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku opodatkowania nieodpłatnego przekazania blogerom internetowym egzemplarzy wózków dziecięcych należących do Spółki w celu promocji (pyt. 1) jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku opodatkowania nieodpłatnego przekazania blogerom internetowym egzemplarzy wózków dziecięcych należących do Spółki w celu promocji.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka prowadzi działalność polegającą na sprzedaży wózków, fotelików i innych akcesoriów dziecięcych. Spółka w związku z prowadzoną działalnością podejmuje różnego rodzaju działania reklamowe i promocyjno-marketingowe, będące realizacją strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Prowadzone akcje reklamowe i promocyjno-marketingowe mają na celu zachęcić kontrahentów i ostatecznych konsumentów do zakupu towarów ofertowanych przez Spółkę, a co za tym idzie spowodować zwiększenie obrotów z tytułu sprzedaży.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00