Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-12-21

biznes

InPost reaguje na akcję UOKiK

W efekcie postępowania wyjaśniającego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów właściciel sieci paczkomatów zrezygnował z przekierowywania przesyłek. Od nowego roku zmieni dwie inne praktyki

UOKiK wszczął postępowanie w sprawie InPostu po skargach klientów

UOKiK wszczął postępowanie w sprawie InPostu po skargach klientów

Operator logistyczny wycofa się z pobierania od konsumentów opłat za weryfikację przesyłek o niewłaściwych wymiarach i wydłuży czas na odbiór paczek z punktów o ograniczonej dostępności - informuje regulator. Obie zmiany zostaną wprowadzone z początkiem przyszłego roku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00